BriefIndex

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w październiku br. Wysoki wskaźnik, a co […]

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania więcej »

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół

Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej – BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ocena obecnej

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół więcej »

BriefIndex po raz siódmy

19 lipca zaprezentowana zostanie kolejna – VII już – fala badań BriefIndex. Ogłoszenie wyników, tak jak zawsze, omówione będzie podczas spotkania prasowego w Polskiej Radzie Biznesu. Tym razem jednak zostaną one zestawione z innymi wskaźnikami gospodarczymi a wynikające stąd tendencje omowi Pani dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Dodatkowo, cykliczna publikacja BriefIndex zostanie wzbogacona tym razem wynikami badań

BriefIndex po raz siódmy więcej »

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress

Wydawnictwo Reklamowe AdPress, wydawca m.in. magazynu komunikacji marketingowej „Brief” wprowadza na rynek nowatorski projekt badawczy pod nazwą BriefIndex, którego pierwsze wyniki poznamy już w III kwartale tego roku. Jego założenia zostały zaprezentowane 1 kwietnia br. podczas uroczystego spotkania Rady Programowej „Briefu”, na którym obecni byli przedstawiciele branży marketingowej, stowarzyszeń i reklamodawców. – Wskaźnik BriefIndex to

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress więcej »

Scroll to Top