Broker FM

INTERIA.PL wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy

W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, INTERIA.PL wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu INTERIA.PL odbywała się w ramach umowy o sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku. – Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania działem reklamy do potrzeb rynku, tak

INTERIA.PL wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy więcej »

MindShare Academy rozwija swoją działalność

W sobotę 28 stycznia br. w ramach MindShare Academy odbyło sie szkolenie dla zespołów Brokera FM oraz Interii. Przedmiotem szkolenia była prezentacja charakterystyki rynku mediów w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem pozycji i roli radia oraz Internetu. Całość została pokazana z punktu widzenia domu mediowego, zajmującego sie na codzień opracowywaniem strategii komunikacji opartych na wielu kanałach

MindShare Academy rozwija swoją działalność więcej »

Scroll to Top