BizOn media nowy gracz na rynku sprzedaży mediów

Opublikowano: 19 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

BizOn media, ogłosił swoje powstanie na konferencji prasowej 19 września 2006 r., w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest to nowy dom sprzedaży mediów, specjalizujący się w dotarciu do grupy celowej „biznes”. Początkowo BizOn media będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski. – Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” …

Hanna LaskowskaBizOn media nowy gracz na rynku sprzedaży mediów

ARBOmedia przejmuje Q-NET

Opublikowano: 19 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

W dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o. , firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 mln Unikalnych Użytkowników, tym samym pod względem …

Sylwester KozakARBOmedia przejmuje Q-NET

Powstaje ARBOmedia Polska

Opublikowano: 7 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

adMaster network, filia niemieckiej spółki giełdowej ARBOmedia AG, oraz Integrated Media Sales, należące do IMI Group, łączą się pod nazwą ARBOmedia Polska. Będąca wspólną własnością Paula H. Lorenza i Jerzego Kuczkiewicza IMI Group, oraz firma ARBOmedia AG z Monachium w Niemczech podjęły wspólną decyzję o połączeniu swoich domów sprzedaży mediów Integrated Media Sales (IMS) i adMaster network Poland. ARBOmedia AG …

Sylwester KozakPowstaje ARBOmedia Polska