VideoSklep dla sklepów internetowych

Opublikowano: 1 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Zainteresowanie handlem w Internecie ciągle rośnie. Internauci coraz chętniej sięgają po elektroniczne zakupy.W dobie niezwykłej popularności obrazu wideo, nowoczesny Sprzedawca ma do dyspozycji kolejną opcję – wideorozmowy ze swoimi klientami. Dostawcą tego rozwiązania jest firma VidCom.pl. Platformą sprzedażową, która udostępnia kontakt wideo swoim klientom jest Brutto.pl (www.Brutto.pl). Wszystkie sklepy zgromadzone w wirtualnym pasażu handlowym Brutto.pl mogą korzystać z VideoSklepu bezpłatnie, …

Hanna LaskowskaVideoSklep dla sklepów internetowych

Nowe usługi w Brutto.pl

Opublikowano: 14 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Platforma internetowa Brutto.pl udostępniła nowe usługi wspomagające efektywne prowadzenie działalności biznesowej przez polskich przedsiębiorców. Serwis to giełda ogłoszeń biznesowych B2B oraz pasaż sklepów internetowych B2C, które pozwalają w prosty i szybki sposób zaistnieć firmom w Internecie. Użytkownicy, dzięki Brutto.pl zyskują dostęp do atrakcyjnych i różnorodnych ofert. Platforma umożliwia przedsiębiorcom nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w Polsce i na świecie. Każda firma …

Sylwester KozakNowe usługi w Brutto.pl

Brutto.pl zabezpiecza transakcje

Opublikowano: 6 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pasaż handlowy Brutto.pl stworzył stabilny system zakupów i zabezpieczeń, dzięki któremu kupujący bez obaw mogą nabywać towary w Internecie. Jeśli jednak, klient pasażu otrzyma przedmiot niezgodny z zamówieniem lub w ogóle go nie dostanie, platforma wypłaci mu rekompensatę w wysokości nawet 1000 złotych. Osoby robiące zakupy w sieci niejednokrotnie obawiają się, że nie otrzymają zamówionego towaru, okaże się on niekompletny …

Sylwester KozakBrutto.pl zabezpiecza transakcje

Polscy przedsiębiorcy gubią się w zasadach GIODO

Opublikowano: 25 marca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

E-przedsiębiorcy bardzo często nie spełniają obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. Wynika to między innymi z tego, że gubią się w gąszczu zasad i zobowiązań, jakie stawia przed nimi Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Takie wnioski wynikają z zakończonego w Katowicach seminarium ‚Internet – skuteczny kanał sprzedaży’. Podczas prelekcji ‚Internet-skuteczny kanał sprzedaży’ okazało się, że większość polskich przedsiębiorców …

Sylwester KozakPolscy przedsiębiorcy gubią się w zasadach GIODO

Wystartowała platforma brutto.pl

Opublikowano: 13 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wystartował profesjonalny pasaż handlowy skupiający w jednym miejscu towary polskich firm. Jest on skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Internauci dzięki Brutto.pl zyskają dostęp do atrakcyjnych cenowo ofert. Wiele z nich próżno szukać w innych miejscach w Internecie. Brutto.pl zapewnia kompleksową obsługę każdej firmy chcącej zaistnieć w sieci obejmując je bezpłatnym programem ‚Pierwsze kroki w Internecie’. Przedsiębiorcy nie muszą …

Sylwester KozakWystartowała platforma brutto.pl