AleKontakt – uruchom infolinię dla klientów swojego e-sklepu

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, rozszerza platformę handlu elektronicznego Business Shop o usługę infolinii AleKontakt. Teraz właściciele sklepów internetowych mogą uruchomić kanał komunikacji z klientami.

Tomasz UchańskiAleKontakt – uruchom infolinię dla klientów swojego e-sklepu

home.pl rozszerza ofertę sklepów internetowych Business Shop

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, rozszerzył pakiet korzyści dodanych do platformy handlu internetowego Business Shop. Ofertę e-commerce wzbogaciło narzędzie ProfitCRM 3U – dzięki niemu firmy prowadzące swój biznes w Sieci będą mogły poprawić procesy związane z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientami.

Hanna Laskowskahome.pl rozszerza ofertę sklepów internetowych Business Shop

home.pl rozszerza ofertę o rozwiązania LiveChat

Opublikowano: 5 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

home.pl wprowadza do oferty innowacyjne rozwiązania komunikacyjne firmy LIVECHAT Software. Rozwiązania komunikacyjne LiveChat uzupełnią ofertę usług internetowych dedykowaną Klientom biznesowym z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

Hanna Laskowskahome.pl rozszerza ofertę o rozwiązania LiveChat