byss

Byss mobile tworzy aplikacje dla iPhone`ów

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek aplikacji dedykowanych urządzeniom mobilnym, agencja interaktywna byss utworzyła spółkę byss mobile. Firma zajmuje się tworzeniem najwyższej klasy aplikacji dla urządzeń mobilnych, głównie iPhone’ów. Działalność byss mobile nie ogranicza się tylko do jednego typu urządzeń, w planach jest realizacja projektów dla takich platform jak Android czy Symbian.

Byss nawiązuje współpracę z UPC

Agencja interaktywna byss rozpoczęła współpracę z operatorem kablowym UPC Polska, dostawcą usługi: telewizji kablowej, Internetu i usług telefonicznych. W ramach trwającej od czerwca współpracy, byss zajmuje się bieżącą obsługą akcji promocyjnych firmy oraz realizacją nowych projektów w obrębie serwisu www.upc.pl.

Byss dla lidera rynku LPG

Agencja interaktywna byss stworzyła dla firmy Gaspol, lidera rynku gazu płynnego, specjalny serwis internetowy www.dobrzeogrzanydom.pl. Strona jest skierowana do obecnych oraz przyszłych właścicieli nieruchomości, znajdujących się poza zasięgiem sieci dostarczającej gaz ziemny i szukających optymalnego źródła energii dla swojego domu.

Byss wspiera Wydawnictwo Buchalter

W związku z przyjęciem przez czasopismo Buchalter nowej strategii, która ma na celu wzmocnienie pozycji jej tytułów w sieci, został uruchomiony serwis www.czasopismobuchalter.pl, przygotowany przez agencję interaktywną byss.

Nowa witryna Okocimia

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, zamkniętego w nowym, unikalnym opakowaniu z grawerką, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim. Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl.

Przewiń do góry