Co drugi Polak nie słyszał o cyfryzacji
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Od 28 lipca br. Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, dołączy do oferty sieci kablowej UPC. Domo będzie dostępne dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max oferty cyfrowej.
Agencja Mamastudio została nagrodzona brązem w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 w kategorii Design za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla telewizji Domo. Gala wręczenia nagród odbyła się 29 kwietnia 2009.
Od początku roku kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy mają większy zasięg. Poszerzyły dystrybucję na platformie CYFRA+ i w sieciach kablowych.
CANAL+ Cyfrowy, operator platformy cyfrowej CYFRA+, wyposażył 188 swoich punktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie i zdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył NARROWCASTING, dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczył specjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.
Direct Publishing Group przygotowało flashową wersję magazynu PLUS+ na zlecenie wydawcy – CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. Magazyn Abonentów CYFRY+ to magazyn konsumencki. Stale rosnące zainteresowanie klientów ofertą CYFRY+ oraz wzrastająca liczba Abonentów, wpłynęły na decyzję o stworzeniu interaktywnej, dostępnej w internecie wersji magazynu. Producentem wydania flashowego, podobnie jak wersji drukowanej magazynu PLUS+, jest wydawnictwo
W drugiej połowie roku CANAL+ Cyfrowy planuje m.in. rozbudować portfolio własnych kanałów telewizyjnych i rozwijać innowacyjne usługi platformy CYFRA+ z wykorzystaniem takich rozwiązań technologicznych jak DSL i HDTV. W związku z dynamicznym rozwojem spółka rozpocznie także jesienią w Warszawie budowę nowej siedziby. „Umacniamy naszą pozycję. CYFRA+ dociera obecnie do 820 000 gospodarstw domowych w Polsce