Carat

TIC TAC z HYPERmedia

Do grona klientów agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyła firma Ferrero. Agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC, jednej z najlepiej znanych marek Ferrero, witryny konkursowej, która jest częścią kampanii wizerunkowej. Efekty współpracy obu spółek można oglądać pod adresem tictac.onet.pl. Ferrero jest strategicznym klientem domu mediowego CARAT, który stworzył dla marki TIC TAC strategię komunikacji on-line […]

TIC TAC z HYPERmedia więcej »

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku. 'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR więcej »

Scroll to Top