Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

Opublikowano: 24 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W dzisiejszych czasach Internet służy do dystrybucji praktycznie wszystkich usług i produktów dostępnych na rynku. Jak jednak postępować w przypadku usług niszowych, do których zaliczane są ubezpieczenia auto assistance? Przed takim zadaniem stanęła Symetria w ramach współpracy podjętej z firmą Starter. 

Sylwester KozakJak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

Nowy dział na e-biznes.pl

Opublikowano: 16 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W portalu e-biznes.pl zmian ciąg dalszy. Po odświeżeniu wyglądu serwisu przyszedł czas na rozbudowę treści. Powstał kolejny nowy dział – Case Study – mający na celu prezentację ciekawych projektów firm działających w obszarze Internetu i nowych technologii. Serwis e-biznes.pl, najstarszy i najdłużej działający polski serwis o tematyce eCommerce intensywnie się rozwija. Portal odświeżył swój wizerunek i systematycznie proponuje nowe działy …

Hanna LaskowskaNowy dział na e-biznes.pl