CATI

Badanie ContactPoint o telemarketingu

ContactPoint – firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w kwietniu b.r. badanie dotyczyło infolinii, drugie, wykonane w maju – telemarketingu. Przebadano 635 losowo wybranych osób z obszaru całej Polski. 308 z nich, czyli 48% […]

Badanie ContactPoint o telemarketingu więcej »

Badanie nastawienia konsumentów do usług telefonicznych

ContactPoint – firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii. Przebadano 650 losowo wybranych osób z obszaru całej Polski. 514 z nich, czyli 79% respondentów miało już doświadczenia związane z infoliniami, czyli dzwoniło kiedykolwiek pod

Badanie nastawienia konsumentów do usług telefonicznych więcej »

Program Plus-Minus w TVP ma bardzo dobre oceny

75 proc. widzów oceniła program „PLUS MINUS” jako dobry lub bardzo dobry, co piąty nie miał zdania, a negatywną opinię wyraziło jedynie 5 proc. ankietowanych. Badania przeprowadziła firma IQS AND QUANT GROUP. Blisko połowa ankietowanych uznała „PLUS MINUS” za najlepszy program ekonomiczny w telewizji. Magazyn uznany został za przeznaczony raczej dla ludzi prowadzących działalność gospodarczą.

Program Plus-Minus w TVP ma bardzo dobre oceny więcej »

52% Polaków zna Inteligo

Marka Inteligo jest najlepiej znaną marką usług bankowości bezpośredniej w Polsce. W badaniach przeprowadzonych przez Instytut GfK (metodą CATI) w grudniu 2001 wskaźnik znajomości marki Inteligo wyniósł aż 52%.Oznacza to, że od ostatniego badania przeprowadzonego we wrześniu wskaźnik znajomości marki Inteligo wzrósł aż o 19 punktów procentowych i jest obecnie o minimum 10 pp wyższy

52% Polaków zna Inteligo więcej »

Scroll to Top