catNapoleon.com

12,8 mln razy kliknęliśmy “Lubię to” w serwisach rozrywkowych

12,8 miliona. Tyle razy w tym roku klikaliśmy “lubię to” na 100 największych stronach rozrywkowych w serwisie Facebook. Według analizy catNapoleon.com przeciętny użytkownik Facebooka jest bardziej aktywny na fan page’ach, które go bawią. To dobre miejsce do prowadzenia akcji promocyjnych, jeśli właściwie się je wykorzysta.

12,8 mln razy kliknęliśmy "Lubię to" w serwisach rozrywkowych 1

Make life harder górą

Z analizy aplikacji catNapoleon.com wynika, że w styczniu na Facebookowej parodii bloga Katarzyny Tusk – Make life harder – było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów, niż na pierwowzorze.

WOŚP rekordowo na Facebooku

Polska strona, która powstała aby wesprzeć WOŚP miała w miniony weekend większy przyrost fanów niż fan page Facebooka.

Przewiń do góry