Lepiej kupować żywność w Internecie?

Opublikowano: 4 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Jabłko kupione w tradycyjnym supermarkecie przechodzi średnio przez ręce 11 osób, zanim trafi do kuchni nabywcy. Ten sam towar zamówiony w Internecie dotykany jest tylko 3 razy, wynika z badań amerykańskiego internetowego sklepu spożywczego Homegrocer.com.

Hanna LaskowskaLepiej kupować żywność w Internecie?

Rozgłośnie radiowe w Polsce

Opublikowano: 14 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Wysłuchanie wszystkich reklam, które rocznie emitują polskie stacje radiowe, zajęłoby sześć i pół roku – obliczył Money.pl. Gdyby najbardziej nasycona reklamami rozgłośnia puściła je jedna po drugiej, słuchacze przez ponad miesiąc nie słuchaliby niczego innego.

Hanna LaskowskaRozgłośnie radiowe w Polsce

1 proc. Polaków regularnie korzysta z VoIP

Opublikowano: 22 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Zaledwie 1 proc. Polaków regularnie korzysta z telefonii VoIP, a aż 88 proc. nie wie, co to jest VoIP. Kto im to wytłumaczy, może liczyć na ponad 30 milionów klientów – uważa operator telefonii internetowej IPFON, na zlecenie którego w listopadzie 2006 roku OBOP przeprowadził badania o telefonii internetowej. OBOP objął swoim badaniem reprezentatywną grupę 1003 osób powyżej piętnastego roku …

Hanna Laskowska1 proc. Polaków regularnie korzysta z VoIP