Twórcy YouTube kupują Delicious
Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Chad Hurley, współtwórca i szef YouTube, stanie się głównym sponsorem teamu Formuły 1 – USGPE (poprzednio US F1) który zadebiutuje w sezonie 2010. Jak przekonuje, praca nad rozwojem drużyny wyścigowej jest bardzo podobna do prowadzenia odnoszącego sukcesy biznesu internetowego.
YouTube uruchamia lokalne serwisy w Brazylii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Każdy serwis jest przetłumaczony w całości, zawiera lokalne strony domowe oraz funkcję wyszukiwania. W miarę upływu czasu zyska on „lokalny” smak, oferując dostosowane do danego kraju rankingi i komentarze, jak również sekcje Wideo, Kanały, Kategorie oraz Społeczność. „Wideo jest