ChatGPT

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce

Autorem wpisu jest Sebastian Stolarski, CEO Netplace. Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, optymalizację ścieżki zakupowej i wspieranie decyzji konsumenckich. Warto wskazać cztery kluczowe obszary, w których AI zmienia sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jakie są najważniejsze zastosowania sztucznej inteligencji […]

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce więcej »

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji

Młodzi pracownicy najszybciej adaptują nowe technologie, ale jednocześnie to oni odczuwają wobec nich największe obawy. Jak wynika z najnowszego badania Pracuj.pl, aż 38% osób w wieku 18-24 lat obawia się, że sztuczna inteligencja może zagrozić ich sytuacji zawodowej – mimo że to właśnie ta grupa najczęściej korzysta z AI w pracy i najlepiej rozumie jej

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji więcej »

Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesu

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad

Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesu więcej »

Scroll to Top