ClickAd

Nowa strona ClickAd

Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – uruchomiła swoją nową witrynę firmową. Nowa strona opiera się na całkowicie innej koncepcji niż poprzednia i ma za zadanie lepiej oddawać nową strategię firmy, która zostanie przedstawiona w kolejnym miesiącu. Udostępniona użytkownikom strona korporacyjna firmy ClickAd całkowicie różni się od swej poprzedniczki. Ma […]

Nowa strona ClickAd więcej »

Interactive Solutions rusza na Wschód

Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski. Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota –  przygotowała gorącą akcję sprzedażową

Interactive Solutions rusza na Wschód więcej »

ClickAd wprowadza AdImprove

AdImprove to nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie. Usprawnia ono proces doboru witryn do media planu przy budowaniu kampanii. AdImprove jest produktem otwartym, który znajdzie zastosowanie przy budowie media planów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać. AdImprove opiera się zastosowaniu metody najlepszego gospodarowania posiadanymi

ClickAd wprowadza AdImprove więcej »

ClickAd startuje na Ukrainie

Firma Sanitec Koło, będąca częścią Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej, rozpoczyna internetową kampanię reklamową na Ukrainie. Jest to pierwsza akcja promocyjna tej firmy na wschodnim rynku wykorzystująca Internet jako medium reklamowe. Kampanię w całości obsługuje ukraińska filia firmy ClickAd. Kampania reklamowa koncentrująca się na promocji wanny Magnum rozpocznie się 4 września 2006 i

ClickAd startuje na Ukrainie więcej »

ClickAd wdrożył oprogramowanie adserwerowe BBmedia

Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie w Polsce i na Ukrainie nowego systemu adserwerowego – BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce. Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest

ClickAd wdrożył oprogramowanie adserwerowe BBmedia więcej »

ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie

Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – otworzyła swój oddział w Kijowie na Ukrainie. Jest to kolejny, po pozyskaniu zagranicznego inwestora, krok w realizacji nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada ekspansję na kraje wschodnie oraz umacnianie pozycji na polskim rynku reklamy internetowej. ClickAd poza planowaniem i zakupem mediów internetowych oferuje

ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie więcej »

Bankier.pl wypracowuje zysk i kupuje portal Twoja-Firma.pl

Łączne przychody Bankier.pl w pierwszym półroczu 2004 roku wyniosły 1,5 mln zł i wzrosły w stosunku do I półrocza ubiegłego roku o 81%. Rok 2004 spółka zamierza zamknąć przychodem przekraczającym 3 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2004 podobnie jak w pierwszym kwartale tego roku spółka wypracowała zysk netto. „Wyniki finansowe pierwszego półrocza potwierdzają dobrą

Bankier.pl wypracowuje zysk i kupuje portal Twoja-Firma.pl więcej »

Scroll to Top