Coca-Cola

Trzy nowe serwisy K2 dla Coca-Cola

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła aż trzy nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola: Coca Cola Cup, Soundwave oraz Fanta Bamboocha. Serwis CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej VII edycji Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup, w którym bierze udział ponad 4500 drużyn ze szkół podstawowych i gimnazjów z całej Polski. Serwis prezentuje zespoły biorące udział w turnieju, kolejne […]

Trzy nowe serwisy K2 dla Coca-Cola więcej »

Ponad 170% wzrost przychodów K2 w pierwszym kwartale

W pierwszym kwartale b.r., K2 wypracowała przychody w wysokości 1,6 mln PLN, co stanowi ponad 170% wzrost w stosunku do wyników osiągniętych rok wcześniej. Uzyskane przychody przekroczyły plan o 12% i jest to konsekwencja bardzo dużego zainteresowania Klientów nowymi usługami K2. Również zanotowany wynik EBITDA równy 189 tys. PLN był najlepszym wynikiem finansowym pierwszego kwartału

Ponad 170% wzrost przychodów K2 w pierwszym kwartale więcej »

Nowe serwisy K2 dla SANITEC Koło, Coca-Cola oraz PZU Życie

Agencja K2 Internet S.A. ukończyła realizację trzech projektów dla liderów branży budowlanej, FMCG oraz finansowej. W pierwszych dniach lutego, K2 uruchomiła nową witrynę korporacyjną firmy Sanitec Koło. Serwis dostępny pod adresem kolo.com.pl, to jedna z najbardziej rozbudowanych pod względem treści witryn internetowych w polskiej branży budowlanej. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z serwisem katalog, który

Nowe serwisy K2 dla SANITEC Koło, Coca-Cola oraz PZU Życie więcej »

Legalna muzyka w Onet.pl

Onet.pl uruchamia sprzedaż muzyki w internecie pod marką OnetPlejer. Internauci zyskają już na starcie dostęp do bazy liczącej niemal 200 tysięcy utworów. Baza muzyczna, dzięki umowie zawartej ze światowym potentatem w dziedzinie dostawy cyfrowych plików muzycznych – On Demand Distribution (OD2) będzie się stale powiększać. Partnerem reklamowym OnetPlejera jest Coca-Cola Poland Services. Działalność OD2 i

Legalna muzyka w Onet.pl więcej »

K2 uruchamia serwisy firm URSA, Coca-Cola oraz Dar Natury

Agencja K2 Internet S.A. kończy realizację dużego międzynarodowego projektu internetowego na zlecenie centrali firmy URSA, równolegle uruchamiając prestiżowe serwisy WWW dla Coca-Coli i Daru Natury. Agencja K2 kończy prace nad zleconym przez centralę URSA projektem przygotowania ponad 20 serwisów korporacyjnych dla oddziałów koncernu w Polsce i w innych krajach europejskich. Wykorzystanie w tym projekcie systemu

K2 uruchamia serwisy firm URSA, Coca-Cola oraz Dar Natury więcej »

Symbol Technologies dostarczy 28.000 PDA dla Coca-Coli

Koncern Coca-Cola, największy światowy producent napojów bezalkoholowych, wdroży rozwiązania firmy Symbol Technologies dla 28 tysięcy swoich pracowników mobilnych na całym świecie. Symbol dostarczy koncernowi komputery mobilne nowej generacji PDA MC9000, które będą wchodzić w skład kompleksowego systemu komunikacji mobilnej dla pracowników Coca-Coli w Ameryce Północnej i w Europie, w tym także w Polsce. PDA MC9000 został

Symbol Technologies dostarczy 28.000 PDA dla Coca-Coli więcej »

Sportowa gorączka firmy Coca-Cola

Ruszyła kampania promocyjna napojów Coca-Cola pod nazwą „Sportowa Gorączka”, do której rozwiązania kreacyjne zaadoptowała agencja reklamowa Adcon. Poza Polską, wykorzystane one zostaną również na Węgrzech, Czechach i Słowacji. Grafika oparta jest na ogólnoeuropejskim projekcie stoworzonym specjalnie dla The Coca-Cola Company. W ramach kreacji agencja opracowała etykiety promocyjne dla napojów Coca-Cola, Coca-Cola light, Cherry Coke, Fanta

Sportowa gorączka firmy Coca-Cola więcej »

Scroll to Top