Columbus IT

Jak rozwinąć skrzydła w czasach bessy?

Wiele zależy nie tylko od dobrej strategii i reorganizacji kluczowych działów, ale też znalezienia w firmie przysłowiowych lokomotyw, które pociągną za sobą resztę zespołu. Marazm się nie opłaca. Przewagę wszakże najszybciej buduje się w czasie bessy – mówi Manoj Nair, prezes Columbus IT Polska. W jaki sposób? Firma Szynaka-Meble rozłożyła ryzyko, produkując meble zarówno na …

Jak rozwinąć skrzydła w czasach bessy? więcej »

Zarządzanie wiedzą w sieci detalicznej coraz trudniejsze

Blisko połowa Europejczyków chce, by produkty były dostarczane szybciej i lepiej dopasowane do ich gustów. Wyniki badań Aberdeen Group potwierdzają dotychczasowe obserwacje. Bez informatycznych narzędzi, które przyspieszyłyby reakcje na wahania popytu i wsparłyby operacje w obszarze zaopatrzenia, firmy mogą stracić klientów – to główna konkluzja Meetingu Ekspertów, organizowanego przez Columbus IT i Microsoft. Przed podobnymi …

Zarządzanie wiedzą w sieci detalicznej coraz trudniejsze więcej »

Płace i sprzedaż rosną, znaczenie CRM też

Dopóki sprzedaż szybko rośnie, firmy będą mogły podnosić wynagrodzenia. Tylko w ostatnim kwartale 2007 r. wzrosły one o 9 proc. Ale gdy dynamika handlu zmniejszy się, a takie są prognozy, trudniej będzie nie tylko spełnić oczekiwania pracowników, ale też utrzymać wszystkich klientów. Rozwiązaniem jednak mogą być systemy CRM – mówi Piotr Szczerbiak, dyrektor ds. konsultingu …

Płace i sprzedaż rosną, znaczenie CRM też więcej »

Przewiń do góry