Computer Service Support

Computer Service Support S.A. na rynku Data Storage

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) nabyła pakiet kontrolny warszawskiej spółki BiG Vent S.A. , firmy specjalizującej się w rozwiązaniach Data Storage Systems. Transakcja warta ponad 5 milionów złotych zostanie zrealizowana w kilku etapach. Inwestycja poprzedzona została szczegółowym audytem prawnym i finansowym wykonanym przez BDO Polska Sp. z o.o. 'Inwestycja w BiG Vent S.A. jest […]

Computer Service Support S.A. na rynku Data Storage więcej »

Nowe centrum serwisowe Toshiby w Polsce

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) podpisała umowę z firmą Toshiba, na mocy której Spółka została autoryzowanym centrum serwisowym produktów firmy Toshiba. Uzyskany przez CSS S.A. tytuł Authorized Service Provider uprawnia do dokonywania napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i świadczenia usług wsparcia technicznego wszystkich typów notebooków i palmtopów firmy Toshiba. Tytuł ten stanowi dla CSS S.A. potwierdzenie posiadania

Nowe centrum serwisowe Toshiby w Polsce więcej »

CSS i PTK Centertel – kolejna umowa o współpracy

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) i PTK Centertel Sp. z o.o. po raz kolejny podpisały umowę o współpracy. Umowa obejmuje realizację specjalnie skonstruowanego procesu szkoleniowego, na który składają się szkolenia ze wszystkich posiadanych przez CSS S.A. autoryzacji edukacyjnych firm – producentów oprogramowania i sprzętu informatycznego. W ramach umowy prowadzone będą zarówno podstawowe szkolenia dla

CSS i PTK Centertel – kolejna umowa o współpracy więcej »

ISO 9001:2000 dla Computer Service Support S.A.

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) otrzymała Certyfikat Zarządzania Jakością w zakresie organizacji i prowadzenia usług szkoleniowych oraz konsultacji informatycznych zgodny z normą ISO 9001:2000. Certyfikat został wydany przez firmę KEMA Quality Polska. Tym samym CSS S.A. została drugą w Polsce firmą oferującą szkolenia i konsultacje informatyczne, które są objęte certyfikatem ISO 9001:2000. „Jesteśmy bardzo

ISO 9001:2000 dla Computer Service Support S.A. więcej »

CSS partnerem Jetro Platforms

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) uzyskała tytuł Jetro Platforms Integrator, na mocy którego do oferty Spółki włączone zostały produkty i rozwiązania firmy Jetro Platforms oparte na technologii INA (Integrated Network Architecture), ułatwiające zarządzanie w środowisku Server Based Computing, tj.: Jetro CockpIT oraz Jetro BoostIT. „Rozwiązania Jetro Platform pozwalają w krótkim czasie uzyskać wymierne korzyści

CSS partnerem Jetro Platforms więcej »

Road Show „Były sobie dane…”

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) – Platynowy Partner MBM Ontrack – jest współorganizatorem ogólnopolskiego Road Show „Były sobie dane…”, którego celem jest rozpowszechnienie wiedzy z zakresu technologii przechowywania, zabezpieczania i odzyskiwania danych wśród studentów kierunków informatycznych oraz wykładowców akademickich dziesięciu największych politechnik w Polsce. Obok specjalistów z CSS S.A., którzy przedstawią rozwiązania firmy Microsoft

Road Show „Były sobie dane…” więcej »

Bezpłatne seminaria CSS, Microsoft i 3Com

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) we współpracy z firmami Microsoft i 3Com organizuje cykl bezpłatnych seminariów organizowanych na terenie 6-ciu największych miast Polski. Cykl seminariów, pod hasłem: „Nowoczesne przedsiębiorstwo: bezpieczna sieć i efektywne zarządzanie informacją w oparciu o Microsoft Office System i rozwiązania sieciowe 3Com” rozpoczyna się 30 marca 2004 r. Seminaria przeznaczone są

Bezpłatne seminaria CSS, Microsoft i 3Com więcej »

Scroll to Top