content marketing

Dane i content marketing siłą napędową reklamy internetowej

W 2016 roku wydatki na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych wzrosną o 41,1%, a w sieciach kontekstowych o 10,8% w porównaniu z rokiem 2015. Dane o użytkownikach odegrają kluczową rolę w kampaniach online. Już ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych twierdzi, że poprawiają one skuteczność działań reklamowych.

WhitePress publikuje wyniki badania efektywności content marketingu

Od września do listopada 2015 roku platforma WhitePress prowadziła badania efektywności content marketingu w polskich firmach. Platforma zwróciła się z pytaniami zarówno do agencji, jak i do firm, które samodzielnie realizują działania CM. W ankiecie udział wzięło ponad 260 podmiotów.

Narzędzia content marketingu – bezpłatny ebook!

Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Publikacja jest bezpłatna.

Ile kosztuje dobry tekst? Jak wycenić pracę copywriterów? [art. ekspercki]

Dzisiaj dobre teksty to konieczność: Google promuje unikalne treści wysokiej jakości, a internauci nie lubią nijakości i powtarzalności. Pod pojęciem „tekst” można rozumieć wiele materiałów – treści na stronę www, artykuły, wpisy na blogi, opisy produktów… Pojawia się pytanie, jak to wycenić? Ile kosztuje dobry tekst?

WhitePress przygotował e-booka o historii content marketingu

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku. Ta historia to lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał e-book “Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress.

Przewiń do góry