Cormedia

Zmiany w strukturach sprzedaży Cormedia

Dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze swoich struktur sprzedaży nową jednostkę – dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał nowo utworzonemu stanowisku dyrektora handlowego. Dział sprzedaży bezpośredniej tworzą obecnie trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło oraz Dorota Kochańska. Wyodrębnienie ze struktur sprzedaży działu klientów bezpośrednich było konieczne z dwóch zasadniczych przyczyn.

Zmiany w strukturach sprzedaży Cormedia więcej »

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży

Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline ma największy zasięg wśród witryn w kategorii Budownictwo i Nieruchomości. Należąca do Cormedia sieć wyprzedziła między innymi IDMnet, Adnet, GazetaDOM.pl czy ARBOmedia. Nowe dane przyniosła publikacja najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008. Wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości nastąpiła zmiana lidera. Największy zasięg ma tematyczna sieć reklamowa

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży więcej »

Ewolucja portalu meble.pl

Największy polski serwis branży meblarskiej – meble.pl – przeszedł poważny lifting. Zmodyfikowano zarówno oprawę graficzną, jak i elementy nawigacji. Użytkownicy mogą w większym stopniu samodzielnie zarządzać treścią. Prace nad modyfikacją portalu trwały prawie rok. Wprowadzone zmiany mają m.in. za zadanie pomóc w szybszym i skuteczniejszym nawigowaniu po serwisie, którego zawartość dynamicznie się zwiększa. Na stronach

Ewolucja portalu meble.pl więcej »

Scroll to Top