Google testuje reklamowy model CPA
Według doniesień prasowych Google próbuje skonsumować kolejny fragment reklamowego tortu. Korporacja ma testować model CPA w rozliczeniu z reklamodawcami.
Według doniesień prasowych Google próbuje skonsumować kolejny fragment reklamowego tortu. Korporacja ma testować model CPA w rozliczeniu z reklamodawcami.
Powodzenie kampanii reklamowej wynika w dużym stopniu z dobrze przygotowanej kreacji. Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie dlaczego czasem warto zrezygnować z wykorzystywanych już przez nas kreacji i budować zupełnie nową, bardziej skuteczną w modelu CPA.
Przewodnik afilianta – sukces kreacji to sukces kampanii więcej »
Wprowadzona kilka tygodni temu przez Onet.pl oferta sprzedaży reklamy rozliczanej „efektywnościowo”, w modelu CPA (Cost Per Action) spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem rynku reklamowego. Onet.pl, jako pierwszy wśród portali, umożliwia prowadzenie działań marketingowych w pełnej wersji tego modelu. – Rynek reklamy internetowej realizowanej w modelu CPA bardzo mocno się rozwija, co szczególnie widać w
Rynek reklamowy zainteresowany modelem efektywnościowym w Onet.pl więcej »