Google testuje reklamowy model CPA

Opublikowano: 1 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według doniesień prasowych Google próbuje skonsumować kolejny fragment reklamowego tortu. Korporacja ma testować model CPA w rozliczeniu z reklamodawcami.

aznews.plGoogle testuje reklamowy model CPA

Przewodnik afilianta – sukces kreacji to sukces kampanii

Opublikowano: 14 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Powodzenie kampanii reklamowej wynika w dużym stopniu z dobrze przygotowanej kreacji. Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie dlaczego czasem warto zrezygnować z wykorzystywanych już przez nas kreacji i budować zupełnie nową, bardziej skuteczną w modelu CPA.

admagazine.plPrzewodnik afilianta – sukces kreacji to sukces kampanii

Rynek reklamowy zainteresowany modelem efektywnościowym w Onet.pl

Opublikowano: 16 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wprowadzona kilka tygodni temu przez Onet.pl oferta sprzedaży reklamy rozliczanej „efektywnościowo”, w modelu CPA (Cost Per Action) spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem rynku reklamowego. Onet.pl, jako pierwszy wśród portali, umożliwia prowadzenie działań marketingowych w pełnej wersji tego modelu. – Rynek reklamy internetowej realizowanej w modelu CPA bardzo mocno się rozwija, co szczególnie widać w Wielkiej Brytanii i USA. Potencjał …

Dawid ZarazińskiRynek reklamowy zainteresowany modelem efektywnościowym w Onet.pl