CR Media Consulting

Internet Group buduje grupę kapitałową

W dniu 10 sierpnia 2006 roku Internet Group S.A. i CR Media Consulting S.A. podpisały porozumienie inwestycyjne. Ma ono na celu zwiększenie skali działalności, wykorzystanie efektów synergii oraz rozszerzenie działalności na nowe segmenty rynku. Internet Group S.A. wraz z CR Media Consulting S.A., zgodnie z listem intencyjnym podpisanym 28 lutego 2006 roku, opracowały wspólną strategię […]

Internet Group buduje grupę kapitałową więcej »

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net więcej »

Zmiany w Biurze Reklamy WP

Biuro Reklamy WP wzmocnili w ostatnich dniach nowi pracownicy, co kończy kilkumiesięczny proces reorganizacji biura. Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży

Zmiany w Biurze Reklamy WP więcej »

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu

Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają do zaoferowania. Dodatkowym atutem Internetu jako medium są jego możliwości reklamowe. Potwierdzeniem tego jest możliwość

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu więcej »

Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie

Działania reklamowe Sony Ericsson w Internecie charakteryzuje wiele czynników, ale przede wszystkim są one ciekawe i wyjątkowe – wszystkie wykorzystują niestandardowe rozwiązania reklamowe. Nie inaczej stało się w kolejnej e-kampanii SonyEricsson i promocji modelu K700i, w której wykorzystano nowe sposoby dotarcia do użytkowników Internetu. Na szczególną uwagę zasłużył spot reklamowy, który został zaadaptowany z telewizji

Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie więcej »

Start reklamy opartej na streamingu

18 sierpnia po raz kolejny wystartowała internetowa kampania wykorzystująca streaming. Tym razem klientem, który zdecydował się wykorzystać tę cały czas nową i innowacyjną formę reklamy, jest PTK Centertel, przy okazji realizacji kampanii Taryfa Malejąca dla Firm. Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki

Start reklamy opartej na streamingu więcej »

Scroll to Top