CR Media

Aaaby.pl – nowe ogłoszenia w sieci

Ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Jej celem jest prezentacja brandu oraz dotarcie do użytkowników sieci z informacją o ofercie serwisu. Kampanię reklamową serwisu Aaaby.pl opracowała szczecińska Agencja Interaktywna Byss. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy CR Media. Kampania potrwa do 30 listopada. Kampania reklamowa serwisu Aaaby.pl jest prowadzona tylko w internecie, […]

Aaaby.pl – nowe ogłoszenia w sieci więcej »

Mercedes interaktywny

W marcu DaimlerChrysler wprowadził na rynek nowy, niecierpliwie oczekiwany, model – Mercedesa Klasy E. Przygotowana przez DaimlerChrysler Automotive Polska kampania towarzysząca pojawieniu się tego pojazdu objęła także świat wirtualny. Internetowe działania marketingowe, podjęte przez DCAP we współpracy z digital One, koncentrują się obecnie na specjalnym serwisie poświęconym Klasie E oraz pionierskiej w swoim charakterze kampanii

Mercedes interaktywny więcej »

Ad.Net ma 10% rynku

Ad.Net ma 10% rynku reklamowego w Internecie- tak twierdzą władze spółki- takie wynik udało się osiągnąć w ciągu roku. Przychody w listopadzie wyniosły 500.000 złotych. Na sieć reklamową składa się ponad 130 witryn i serwisów z bardzo różnych kategorii. Spółka została założona przez CR Media i Prokom Internet. http://www.adnet.pl Gazeta Wyborcza

Ad.Net ma 10% rynku więcej »

Scroll to Top