CRM

maklerCRM wkracza na rynek

Z dniem 11.09.2002 ING Securities S.A. świadcząca m.in. usługi w zakresie obrotu papierami wartościowymi zawarła umowę z wrocławską firmą IT-System Sp. z o. o. (Internet Technology System Solutions). Umowa obejmuje realizację oraz wdrożenie systemu maklerCRM z rodziny CRM, stworzonego specjalnie pod potrzeby nowego klienta. Do tej pory jeszcze żadna firma na rynku polskim z branży […]

maklerCRM wkracza na rynek więcej »

Process4E SA przyłączył się do sieci Best Decisions

Process4E SA, firma doradcza, specjalizująca się w przygotowaniu przedsiębiorstw do wdrożeń CRM, przyłączyła się do międzynarodowej sieci firm konsultingowych Best Decisions adresujących swoje usługi do sektora IT. Dzięki nowemu partnerowi Process4E zaoferuje swoim klientom, rozwijającym działalność na rynkach europejskich, usługi błyskawicznego wsparcia w poszukiwaniu odpowiednich i sprawnych partnerów. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać w

Process4E SA przyłączył się do sieci Best Decisions więcej »

SAP najlepszym dostawcą

SAP AG ogłosił, że firma Gartner Inc. opublikowała najnowszą wersję analizy „Supply Chain Planning Magic Quadrant”, w której odnotowano przesunięcie się SAP w górę – z kategorii „Wizjonerów” do „Liderów” oraz zaobserwowano znaczne poprawę pozycji w kategorii „Zdolność do realizacji” i „Kompletności wizji” łańcucha dostaw w porównaniu z poprzednią wersją raportu. Według przedstawicieli SAP wizja

SAP najlepszym dostawcą więcej »

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM

Według badań firmy konsultingowej Process4E, liczba wdrożeń CRM w naszym kraju jest wciąż niska. Do tej pory zrealizowano 150 – 200 projektów, zdecydowanie najwięcej – aż 38 % – wśród firm z sektora informatycznego. W ciągu ostatnich 2-3 lat na wdrożenia CRM wydano około 30 – 50 mln złotych. Powodem – zdaniem Process4E – jest

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM więcej »

CRM w Crowley'u

Firma Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, uruchomiła nowy system CRM, wdrożony przez firmę DC SA. System opiera się na oprogramowaniu GoldMine i obejmuje kompleksowo proces kontaktów z klientem, począwszy od jego nawiązania, aż po usługi serwisowe i gwarancyjne. Jest to kolejny etap programu

CRM w Crowley'u więcej »

Portal turystyczny www.wakacje.pl przynosi dochody

Usługi turystyczne za 312 tysięcy sprzedał serwis turystyczny Wakacje.pl w pierwszym kwartale 2002 roku. W pierwszym kwartale Spółka uzyskała przychód 84 tysięcy, natomiast dochód wyniósł 14 tysięcy. W roku 2001 roku przychód wyniósł 230 tysięcy, a dochód 21 tysięcy. Na tle złej sytuacji gospodarczej, upadających spółek internetowych oraz uzyskania takich obrotów w nie najlepszym okresie

Portal turystyczny www.wakacje.pl przynosi dochody więcej »

Prokom wdraża CRM w TP SA

W dniu 18 kwietnia 2002 r. Prokom Software S.A. podpisał z firmą Sofrecom Polska Sp. z o.o. umowę o wykonanie usług informatycznych w ramach wdrożenia Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów w TP S.A. (Customer Relationship Management – „CRM”) realizowanego przez Sofrecom Polska Sp. z o.o. Zakres usług, realizowanych przez Prokom Software, obejmuje migrację danych, zaprojektowanie

Prokom wdraża CRM w TP SA więcej »

Scroll to Top