Cyfrowy Polsat stawia na multimedia – odświeża iplę i muzo
Nowa ipla i muzo to próba ekspansji Cyfrowego Polsatu na rynkach wideo i muzyki online. Szefowie firmy mówią o rewolucyjnych rozwiązaniach. Na czym mają polegać?
Nowa ipla i muzo to próba ekspansji Cyfrowego Polsatu na rynkach wideo i muzyki online. Szefowie firmy mówią o rewolucyjnych rozwiązaniach. Na czym mają polegać?
Cyfrowy Polsat podpisał ze spółką Polkomtel list intencyjny, na mocy którego rozpoczął świadczenie usługi dostępu do internetu w sieciach radiowych 3G i 2G tego operatora na częstotliwościach 2100 MHz i 900 MHz w technologiach HSPA i EDGE/GPRS.
22 i 23 lutego br. Cyfrowy Polsat uruchomi cykliczną promocję „VOD – tanie oglądanie”, w ramach której filmy dostępne w VOD będzie można zamówić 25% taniej.
Cyfrowy Polsat S.A. zakończył 2010 rok z liczbą 3 miliony 434 tysiące abonentów, co oznacza wzrost o ponad 230 tysięcy w porównaniu do roku 2009. Czwarty kwartał zeszłego roku przyniósł spółce wzrost bazy abonentów o ok. 156 tysięcy.
Cyfrowy Polsat S.A. kupuje 100% akcji Telewizji Polsat S.A. za 3,75 mld zł. Dzięki tej transakcji Grupa Cyfrowy Polsat staje się największą grupą medialną w Polsce o łącznych rocznych przychodach w wysokości ponad 2,4 mld zł.
Cyfrowy Polsat został oceniony jako najlepsza firma polskiej gospodarki i zajął I miejsce wśród wszystkich spółek odnotowujących przychody przekraczające 1 miliard złotych, otrzymując tytuł „Perły Wielkiej” w VII edycji rankingu zorganizowanego przez redakcję anglojęzycznego magazynu ekonomicznego Polish Market przy współpracy merytorycznej Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Cyfrowy Polsat, z myślą o poszerzeniu sieci sprzedaży usług zintegrowanych (telewizja, telefon, Internet), zakupił za kwotę 24,6 mln złotych 45% udziałów w spółce posiadającej trzeciego pod względem wielkości dystrybutora usług telefonii mobilnej w Polsce – mPunkt.