Burger King: kampania oparta na współpracy z blogerem zakończona
Podczas akcji „Burger King Trip” z Kominkiem w roli głównej, fan page marki na Facebooku zyskał blisko 5.000 fanów i zanotował 16.000 aktywnych użytkowników.
Podczas akcji „Burger King Trip” z Kominkiem w roli głównej, fan page marki na Facebooku zyskał blisko 5.000 fanów i zanotował 16.000 aktywnych użytkowników.
Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy oraz emocji. Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv.
Dotychczasowe działania marki zainspirowały marketerów Burger King w Polsce do przeprowadzenia kompleksowego projektu wizerunkowego opartego wyłącznie o kanały social media. Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki.