Danny Meadows-Klue

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council

26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje działające pod szyldem IAB napotykają na rodzimych …

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council więcej »

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając …

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online więcej »

Przewiń do góry