Danone

Danonki dla Mam

Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia. – W naszym nowym serwisie rodzice znajdą szereg porad na temat opieki nad dzieckiem oraz pomysły

Danonki dla Mam więcej »

Trzy projekty K2 dla branży FMCG

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone. K2 przygotowała i uruchomiła świąteczną platformę interaktywną dla firmy Coca-Cola: 'Poczuj Magię Świąt!’. Powstała ona jako wsparcie sprzedaży promocyjnej zorganizowanej z okazji świąt Bożego Narodzenia. Serwis został dostrzeżony również za granicą. W listopadzie 2005 został dodany do prestiżowego

Trzy projekty K2 dla branży FMCG więcej »

FFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka

1 czerwca ruszyła strona internetowa serekdanio.pl przygotowana przez agencję interaktywną FFCreation. Atrakcyjna i kolorowa wizualizacja, zabawne rysunki komiksowe oraz specjalna interaktywna zabawka – 'Wydaj polecenie Małemu Głodkowi’ to przepis, aby dotrzeć do szerokiej grupy internautów. Witryna serka Danio to pierwszy efekt rozpoczętej współpracy z firmą Danone. Głównym założeniem strony internetowej jest promocja serków Danio poprzez

FFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka więcej »

Danone bawi i uczy

W sieci pojawił się nowy serwis adresowany do młodych użytkowników Internetu. Strona poświęcona jest „Drużynie Actimela”, która pokazuje jak zwalczać objawy wiosennego przesilenia i dbać o swoje zdrowie. Pod adresem actimel.pl/cdpromo internauci mają możliwość stanąć po stronie dobra w walce z wirusami i groźnymi mikrobami. Uruchomiony został również program edukacyjny „Zdobywamy odporność z Actimelem”, dzięki

Danone bawi i uczy więcej »

Scroll to Top