Dariusz Deszczka

Nowa witryna Okocimia

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.

Nowa witryna Okocimia więcej »

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, zamkniętego w nowym, unikalnym opakowaniu z grawerką, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim. Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl.

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową więcej »

Nowy serwis PYSIA

Dostępna jest już w sieci nowa wersja serwisu internetowego www.pysio.pl. Jego kompleksową modyfikację (koncepcję, projekt, wykonanie) firma Agros Nova powierzyła OS3 kids – działowi agencji OS3 multimedia, specjalizującemu się w marketingu dziecięcym. – Głównym powodem generalnej modyfikacji serwisu są zmiany w strategii komunikacji marki i wizerunku jej ikony – smoka Pysio oraz rosnące oczekiwania dziecięcych

Nowy serwis PYSIA więcej »

Scroll to Top