Dariusz Tworzydło

Piar.pl wraca do sieci

Magazyn Piar.pl przez 32 miesiące towarzyszył rozwojowi branży public relations w Polsce. Przez ten czas w ponad 320 artykułach na 1600 stronach udało się zgromadzić materiały o trendach, studiach przypadków i postaciach, które tworzyły – i nadal tworzą – rynek PR-u w kraju i poza jego granicami. Od dziś agencja Prelite Public Relations, wydawca tytułu Piar.pl, udostępnia internautom na swojej stronie www.prelite.pl archiwum wydań tego dwumiesięcznika – zbiór wartościowej i nadal aktualnej wiedzy dla ludzi nauki i biznesu.

Piar.pl wraca do sieci więcej »

Konflikt na linii public relations – marketing?

Dużo się mówi współcześnie o występowaniu konfliktów pomiędzy dwoma współistniejącymi obszarami zarządzania w organizacji, jakimi są: public relations oraz marketing. Zarówno po jednej jak i po drugiej stronie pojawiają się wnioski czy opinie mówiące o braku takiego porozumienia i występowaniu konfliktów. Wielu praktyków PR sugeruje wręcz, że nie można porozumieć się z menedżerami oraz specjalistami

Konflikt na linii public relations – marketing? więcej »

Serwis Informacji Zleconych PAP w Cafe News Wire

Klienci systemu Cafe News Wire mogą publikować swoje komunikaty już w blisko 250 serwisach. Ostatnio do grona partnerów dołączyła Polska Agencja Prasowa, największa agencja informacyjna w Polsce. Komunikaty z systemu Cafe News Wire będą wyświetlane na stronie Serwisu Informacji Zleconych PAP. Cafe News Wire to obecnie jedyne na polskim rynku narzędzie, pozwalające na szybkie stworzenie

Serwis Informacji Zleconych PAP w Cafe News Wire więcej »

Podkarpacie – żyj z pasją

Zainicjowano pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia. Etap ten ma charakter konkursu, skierowanego do młodych, kreatywnych. Głównym założeniem konkursu jest poszukiwanie pomysłów, które następnie zostaną wdrożone w ramach kampanii wizerunkowej. Pierwszy etap kampanii – konkurs „Podkarpacie – żyj z pasją”  został rozpoczęty. Przedsięwzięcie ma mieć charakter cykliczny, zaś zainicjowana kampania promująca Podkarpacie będzie bezterminowa. Przedmiotem oceny

Podkarpacie – żyj z pasją więcej »

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie. Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert.

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005 więcej »

Scroll to Top