Data Management Platform

Marketerzy muszą podążać za e-klientem

Popularne kilka lat temu masowe wysyłanie jednolitych komunikatów reklamowych do jak największego grona internautów, dzisiaj straciło rację bytu. Współcześni marketerzy muszą coraz bardziej personalizować reklamy, a przede wszystkim podążać za ich odbiorcami. Również realizowanie kampanii w jednym, teoretycznie znakomitym miejscu, nie ma już sensu. Dzisiejszy konsument-internauta odwiedza wiele miejsc zanim podejmie decyzję zakupową. I w […]

Marketerzy muszą podążać za e-klientem więcej »

Data Management Platform, czyli sztuka monetyzowania danych

Każdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebooku, a kończąc na formularzach rejestracyjnych i systemach szybkich płatności on-line. Tak tworzy się gigantyczna ilość danych, którymi codziennie zapełniamy bazy e-sklepów, portali internetowych i serwisów randkowych. Dane te stają się cennym orężem w walce o klienta. Dla współczesnych marketerów i wydawców to

Data Management Platform, czyli sztuka monetyzowania danych więcej »

Scroll to Top