Rynek muzyki w Polsce to 79 mln zł, online to ok. 25 proc.
Związek Producentów Audio Video podsumował pierwsze półrocze 2014 r. Całkowita sprzedaż muzyki wyniosła 79 mln zł, rynek muzyki online według szacunków ZPAV przekroczył poziom 20 proc.
Związek Producentów Audio Video podsumował pierwsze półrocze 2014 r. Całkowita sprzedaż muzyki wyniosła 79 mln zł, rynek muzyki online według szacunków ZPAV przekroczył poziom 20 proc.
Serwis Deezer ogłosił dziś uruchomienie w Polsce usługi Freemium – darmowego streamingu utworów muzycznych dla wszystkich użytkowników. Firma zainicjowała również Deezer4Artists (D4A) – nową platformę łączącą artystów i fanów.
Na światowych rynkach Deezer, w Polsce myTaxi i CDP.pl. Zapraszamy na cotygodniowe podsumowanie najważniejszych informacji z rynku e-biznes.
Access Industries, grupa inwestycyjna będąca właścicielem Warner Music Group postanowiła zainwestować 100 mln euro w rozwój Deezera, jednej z największych firm oferujących strumieniowe udostępnianie muzyki.
Wystartował serwis Muzo.pl – propozycja od Redefine, spółki należącej do Cyfrowego Polsatu. Na polskim rynku muzycznym zaczyna być ciekawie…
Rdio, serwis pozwalający na nieograniczone słuchanie muzyki, ma w planach europejską ekspansję. Zamierza konkurować z takimi projektami jak Deezer czy Spotify. O otwarciu serwisu Deezer dla polskich użytkowników informowaliśmy na początku stycznia.
Zapraszamy na krótki przegląd najważniejszych informacji, które pojawiły się na e-biznes.pl w czasie ostatniego tygodnia.