Mobilne granie w reklamie

Opublikowano: 17 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Rynek mobilnych aplikacji staje się jedną z ważniejszych gałęzi światowego przemysłu rozrywki. 2.5 miliarda telefonów komórkowych działających na całym świecie zaczyna mieć siłę oddziaływania równą samemu internetowi. To wielka gratka dla twórców mobilnej rozrywki i speców od marketingu. W Stanach Zjednoczonych – jednym z najlepiej rozwiniętych rynków rozrywki mobilnej – prawie 36 procent użytkowników komórek wykorzystuje swoje telefony nie tylko …

Hanna LaskowskaMobilne granie w reklamie

Blue Media zwycięzcą konkursu Fast 50

Opublikowano: 4 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Blue Media, dostawca innowacyjnych rozwiązań m-commerce na rynku polskim, jest jednym ze zwycięzców rankingu 50 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej działających w obszarze nowych technologii. Prestiżowy konkurs Technology Fast 50 2002 jest organizowany przez Deloitte & Touche. W procesie oceny organizatorzy brali pod uwagę wyniki firmy i dynamikę przychodów w ciągu trzech ostatnich lat. Ranking został ogłoszony 1 …

Sylwester KozakBlue Media zwycięzcą konkursu Fast 50