Dialog

Bezpłatne Wi-Fi Dialogu

Telefonia DIALOG uruchomiła hot-spot w otoczeniu Biura Obsługi Klienta na wrocławskim Rynku. Bezprzewodowy dostęp do Internetu w technologii Wi-Fi będzie do końca 2004 roku bezpłatny. Dialnet Bezprzewodowy stanowi testową fazę projektu komercyjnego świadczenia usług dostępu bezprzewodowego do Internetu. Potrwa do końca 2004 roku i w tym okresie będzie bezpłatny. Hot-spot – umiejscowiony we wrocławskim Biurze […]

Bezpłatne Wi-Fi Dialogu więcej »

TP SA – prestiżowa, ale nie rozumie klientów

Z badania TNS Telecoms Index B2B zrealizowanego w marcu br. wynika, że wśród operatorów telefonii stacjonarnej Telekomunikacja Polska odbierana jest przez klientów biznesowych jako operator najbardziej prestiżowy, ale zarazem najmniej rozumiejący swoich odbiorców. Porównanie średnich ocen pokazuje, że wizerunek największego operatora na rynku – Telekomunikacji Polskiej – istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów, otrzymał

TP SA – prestiżowa, ale nie rozumie klientów więcej »

Bezpieczny Internet z Dialogiem

Dialog uruchomił stronę internetową poświęconą tematyce bezpiecznego korzystania z zasobów Internetu przez dzieci i młodzież. „Bezpieczeństwo naszych klientów jest jednym z najważniejszych priorytetów, którymi kierujemy się kreując nowe usługi i produkty. Internet to kopalnia wiedzy i rozrywki, ale też źródło wielu zagrożeń, szczególnie dla najmłodszych. Dlatego już ponad 2 lata temu stworzyliśmy usługi Dialnet Junior

Bezpieczny Internet z Dialogiem więcej »

Rusza kampania produktowa Telefonii Dialog

Celem kampanii produktowej jest promocja tanich połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011, oferowanych przez Telefonię Dialog w całej Polsce od listopada 2003 roku. Przekaz kampanii oparty jest na komunikacie: „Klient ma zawsze rację”. W ten sposób Telefonia Dialog kontynuuje rozpoczętą w styczniowej kampanii wizerunkowej budowę wizerunku operatora, który podchodzi do

Rusza kampania produktowa Telefonii Dialog więcej »

xDSL w Telefonii Dialog

Od listopada abonenci Telefonii Dialog w niektórych obszarach Wrocławia, Legnicy i Lubina mogą korzystać z nowych usług szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii DSL. W następnych miesiącach usługa będzie sukcesywnie uruchamiana w kolejnych obszarach objętych siecią Dialogu. Jeszcze w tym roku będzie dostępna dla mieszkańców Zielonej Góry i Łodzi. „To nowa, ale bardzo oczekiwana przez

xDSL w Telefonii Dialog więcej »

Internet z Dialogu w TP SA

Telefonia Dialog S.A. oraz TP S.A. podpisały umowę, która umożliwi abonentom TP S.A. korzystanie z usług Dialogu po 1 września 2003. Abonenci Telekomunikacji Polskiej będą mogli korzystać z połączeń międzystrefowych oraz międzynarodowych za pomocą prefiksu 1011 należącego do Telefonii Dialog S.A. Ponadto abonenci TP będą również mieli do dyspozycji szeroką gamę usług Dialogu w zakresie

Internet z Dialogu w TP SA więcej »

Telefonia Dialog podpisała umowę z ComArch SA

Umowa dotyczy unowocześnienia całego systemu bilingowego używanego w Telefonii Dialog. Obecnie używana wersja systemów Tytan BS (Billing System) oraz Tytan CC (Customer Care) zostanie podwyższona z wersji 5.2 na 6.2. Będzie to najnowsza oferowana w momencie zakończenia wdrożenia wersja oprogramowania. Projekt potrwa około 12 miesięcy – zakończenie procesu migracji do nowej wersji planowane jest na

Telefonia Dialog podpisała umowę z ComArch SA więcej »

Scroll to Top