digital One

Schering AG dostosowuje się do Prawa Farmaceutycznego

Mimo, iż Nowe Prawo Farmaceutyczne wchodzi w życie dopiero 1 października br. koncern Schering AG już teraz podejmuje stosowne działania w celu dostosowania swoich projektów internetowych do wymagań przyszłej ustawy. Wprowadzane właśnie zmiany związane są przede wszystkim z dystrybucją sieciowych zasobów firmowanych przez Schering AG S.A. Nowa strategia realizowana jest we współpracy z digital One. […]

Schering AG dostosowuje się do Prawa Farmaceutycznego więcej »

Pepsi w telewizji, internecie i komórce

Pepsi, kontynuując rozpoczęte w ubiegłym roku wraz z agencją digital One marketingowe działania w Internecie, proponuje obecnie pod adresem http://www.pepsi.pl nowy serwis produktowy dla młodzieży. Oferta poza atrakcjami o charakterze czysto internetowym obejmuje także elementy ściśle powiązane z tzw. światem rzeczywistym: dzwonki do telefonów komórkowych, specjalną kolekcję markowych ubrań, notowania listy przebojów, informacje muzyczno –

Pepsi w telewizji, internecie i komórce więcej »

Konferencje Scheringa w internecie

W ramach realizacji e-marketingowej strategii koncernu farmaceutycznego Schering AG, agencja interaktywna digital One rozwija projekt „Konferencje i Schering w Internecie”. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest aktywne rozpowszechnianie specjalistycznej, trudno dostępnej wiedzy medycznej w środowisku lekarskim. Projekt realizowany jest na łamach trzech wortali tematycznych Scheringa: Diagnostyki, Onkologii i Neurologii a jego najważniejszymi elementami są transmisje oraz retransmisje

Konferencje Scheringa w internecie więcej »

Scroll to Top