Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

DIALOGmedia.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 30 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Konfigurator usług z kalkulatorem cen, udoskonalona nawigacja oraz nowa szata graficzna to cechy odświeżonego serwisu dialogmedia.pl. Strona DIALOGmedia, pakietu usług multimedialnych Telefonii DIALOG, zyskała na przejrzystości, a jej kolorystyka nawiązuje do barw firmy.

Tomasz UchańskiDIALOGmedia.pl w nowej odsłonie

Discovery w Internecie

Opublikowano: 17 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Discovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach marketingowych w Internecie, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji. Web Search Factory skupi się na promocji dwóch serii. Pierwsza z nich to Prawda czy Fałsz – pogromcy mitów (ang. Mythbusters), w …

Hanna LaskowskaDiscovery w Internecie

Discovery Polska w sieci IDMnet

Opublikowano: 25 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od sierpnia dwie witryny Discovery Polska dołączyły do sieci reklamy internetowej IDMnet. W ciągu miesiąca obie witryny odwiedza około 100 000 użytkowników z Polski. Serwisy te wzmocnią kategorię Informacje oraz staną się częścią kategorii witryn Premium, która będzie grupować najbardziej atrakcyjne brandy (W skład kategorii wejdą min. Newsweek, Puls Biznesu, Twój Styl, Auto Świat) sieci IDMnet. „Tworzenie kategorii Premium to …

Sylwester KozakDiscovery Polska w sieci IDMnet