dlaczego

'?dlaczego' dla studentów w INTERIA.PL

Użytkownicy INTERIA.PL zyskali dostęp do treści publikowanych w największym polskim magazynie studenckim ’?dlaczego’. Nowy serwis wzbogaca ofertę portalu przeznaczoną dla młodzieży i umożliwia pismu dotarcie do szerszej grupy czytelników. – W dobie Internetu sam magazyn to za mało, żeby zainteresować młodego człowieka. Liczymy, że dzięki stronie WWW, stworzonej wspólnie z INTERIA.PL będzie nam łatwiej trafiać […]

'?dlaczego' dla studentów w INTERIA.PL więcej »

Akcja rekrutacja w portalu Gazeta.pl

W portalu Gazeta.pl wystartował nowy konkurs „Akcja rekrutacja”. Jego pomysłodawcą jest polski oddział Coca-Coli, a współorganizatorem i patronem akcji portal gazeta.pl. „Akcja rekrutacja” adresowana jest do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Od 4 marca do 20 maja zostaną rozegrane dwa etapy konkursu, pisemny i ustny. Zadanie konkursowe będzie polegało na zbudowaniu strategii marketingowej

Akcja rekrutacja w portalu Gazeta.pl więcej »

Scroll to Top