Dominik Kaznowski

Sukces kampanii „Internet też medium”

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej „Internet też medium”, prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska, serwis internetowy tezmedium.pl odwiedziło ponad 50 000 osób. Według szacunków IAB Polska, do zakończenia I etapu działań reklamowych zaplanowanych do 20 września br., z serwisem zapozna się ponad 100 000 unikalnych użytkowników. Rosnące zainteresowanie www.tezmedium.pl skłoniło organizatora kampanii do […]

Sukces kampanii „Internet też medium” więcej »

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet

Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet więcej »

Nowy serwis internetowy IAB Polska

Pod adresem iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet. Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy

Nowy serwis internetowy IAB Polska więcej »

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online więcej »

Konkurs „Znamy się” w Internecie

Agencja HYPERmedia jest autorem konkursu realizowanego dla PZU Życie oraz kreacji promujących konkurs w sieci. Na wszystkich internautów, którzy zarejestrują się na stronie znamysie.pl i prawidłowo odpowiedzą na zamieszczone tam pytanie, czekają płyty z muzyką. W sieci rozpoczęła się kampania komunikacyjna PZU Życie mająca na celu zainteresowanie młodych ludzi ofertą ubezpieczeniową firmy oraz budowanie pozytywnego

Konkurs „Znamy się” w Internecie więcej »

Internetowy konkurs PZU Życie

W sieci pojawiła się nowa witryna PZU Życie poświęcona konkursowi wiedzy o produkcie „Pogodna Jesień”. Po rejestracji i zalogowaniu się na stronie, internauci muszą w ciągu 1 godziny prawidłowo odpowiedzieć na trzy pytania. Następnie przechodzą do drugiego etapu, gdzie na udzielenie kolejnych odpowiedzi mają już tylko pół godziny. Uczestnicy zabawy mają tylko jedną szansę dziennie

Internetowy konkurs PZU Życie więcej »

Scroll to Top