Dominik Kaznowski

Kaznowski w Naszej Klasie

8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development. W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy. […]

Kaznowski w Naszej Klasie więcej »

Nowy blog Kaznowskiego

Agencja interaktywna Pro-Creation wykonała nową kreację dla branżowego bloga prowadzonego przez Dominika Kaznowskiego. Opiniotwórczy blog kaznowski.blox.pl otrzymał od agencji interaktywnej Pro Creation nową wizualizację i oskryptowanie. Blog poświęcony jest trendom i analizom e marketingu, a jego autorem jest Dominik Kaznowski, jedna z głównych postaci polskiego rynku internetowego. Nowa kreacja została zaimplementowana na platformie blogowej Blox.pl.

Nowy blog Kaznowskiego więcej »

IAB rusza w Polskę

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczyna cykl lokalnych spotkań specjalistów i ekspertów z branży internetowej. Spotkania odbędą się w Krakowie, Chałupach i we Wrocławiu. Celem spotkań jest integracja branży oraz promocja działalności IAB Polska. To pierwsza inicjatywa lokalna Związku. „Lato to dobry moment na to, aby rozpocząć szersze działania regionalne. Dzisiaj internet to nie

IAB rusza w Polskę więcej »

Człowiek Roku Polskiego Internetu 2007 – nominacje

Już 5 grudnia dowiemy się kto otrzyma Grand Webstara dla Człowiekiem Roku Polskiego Internetu? Członkowie Akademii Internetu sporządzili listę nominowanych. Nominacje otrzymali: Dominik Kaznowski – od lat zaangażowany w rozwój Internetu. Od 2003 roku działa aktywnie w IAB Polska, które zajmuje się edukacją rynku w zakresie wykorzystania internetu. Od 2003 roku jest autorem raportów rocznych

Człowiek Roku Polskiego Internetu 2007 – nominacje więcej »

Maraton Blogerów

Po raz pierwszy w Polsce internauci będą wspólnie blogować bez przerwy przez 24 godziny. Maraton Blogów zorganizowany przez serwis Blox.pl rozpocznie się dziś o godzinie 18.00 w Warszawie. Od piątku do soboty przez 24 godziny polscy blogerzy stworzą jednego, pisanego non stop bloga. To pierwsze w Polsce tego typu wydarzenie. Blogosfera na całym świecie intensywnie

Maraton Blogerów więcej »

K2 z Gazeta.pl nie tylko w internecie

K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię „Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.”. Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło „Portal od nowa”, pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania. Pomysł kampanii wyszedł od Dominika Kaznowskiego,

K2 z Gazeta.pl nie tylko w internecie więcej »

Pro-creation dla portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl rozpoczął prace nad ujednoliceniem systemu identyfikacji wizualnej. Zakres prac obejmuje stworzenie przejrzystej i unowocześnionej wizualizacji marki Gazeta.pl oraz marek serwisów wchodzących w skład portalu. Projekt będzie realizowany wspólnie z agencją Pro-creation. Opracowanie corporate identity do jeden z elementów zmian jakie wprowadzamy w portalu. Bez spójnego i czytelnego systemu identyfikacji nie da się budować

Pro-creation dla portalu Gazeta.pl więcej »

Scroll to Top