DougFaberFamily

Nowe oblicze Grupy Mothership

Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications. Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to  tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od […]

Nowe oblicze Grupy Mothership więcej »

Nowy serwis EMlab

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na

Nowy serwis EMlab więcej »

Nowa strategia DougFaberFamily

Od kwietnia, stanowisko dyrektora strategicznego DougFaberFamily obejmie Katarzyna Masewicz. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad rozwojem działów strategii spółek grupy Mothership. Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową.  W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann

Nowa strategia DougFaberFamily więcej »

DougFaberFamily będzie obsługiwać Crowley'a

Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley. Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie

DougFaberFamily będzie obsługiwać Crowley'a więcej »

Scroll to Top