DPD

Barometr e-Shoper 2022: kiedy zrównoważony rozwój staje się głównym kryterium e-zakupów 

Nie tylko różnorodność sposobów odbioru paczki może przekonać klientów do dokonania zakupów w danym e-sklepie, ale też zrównoważone, czyli minimalizujące ślad węglowy, zastosowane rozwiązania logistyczne. To kolejne potwierdzenie tezy, że kwestia zagrożenia zmianami klimatu przebiła się do świadomości społecznej i będzie kształtować trendy zakupowe w najbliższych latach. To wniosek płynący z nowej edycji Barometru e-Shoper […]

Barometr e-Shoper 2022: kiedy zrównoważony rozwój staje się głównym kryterium e-zakupów  więcej »

Nowości w Merlin.pl

PayPal, DPD, przesyłki ekonomiczne i Klub Merlina – oto nowe rozwiązania, które wraz z początkiem czerwca wprowadza sklep internetowy Merlin.pl. Sklep internetowy Merlin.pl poszerza formy płatności oraz dostawy o nowe opcje. Dodatkowo wprowadza w życie program „Klub Merlina” czyli atrakcyjne rozwiązania rabatowe i gratyfikacyjne dla stałych Klientów. Sklep uruchamia systemem płatności PayPal. Należący do koncernu

Nowości w Merlin.pl więcej »

Masterlink wdraża system SARE

Masterlink Express, jedna z największych firm kurierskich, podnosząc jakość przepływu informacji, wdrożyła SARE – narzędzia do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami. – Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do

Masterlink wdraża system SARE więcej »

Scroll to Top