e-book

WhitePress przygotował e-booka o historii content marketingu

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku. Ta historia to lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał e-book “Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress.

Polecamy e-booka: 25 najlepszych polskich startupów

Właśnie ukazała się bardzo ciekawa książka, która z pewnością zainteresuje wszystkich interesujących się polską branżą startupową. To zapis wywiadów z najgłośniejszymi polskimi firmami oraz aniołami biznesu. A my mamy dla Was dwa egzemplarze do zgarnięcia!

Ogarnąć kosmos: darmowy e-book o marketingu

Czy da się ogarnąć kosmos? Takie pytanie postawił sobie Marcin Gieracz, autor najnowszej e–publikacji marketingowej „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii. cz. I”. Można ją u nas przeczytać za darmo!

Czy Apple wzięło udział w zmowie cenowej?

Firma Apple sprzedaje e-booki w ramach modelu agencyjnego. Zdaniem amerykańskiego Departamentu Sprawiedliwości ogranicza to konkurencję, stąd też zdecydowano się na złożenie pozwu przeciwko firmie Apple i pięciu wydawcom: Hachette, HarperCollins, Macmillan, Penguin oraz Simon & Schuster.

Amazon uruchomi wypożyczalnię e-booków?

Amazon prowadzi rozmowy z wydawcami książek na temat uruchomienia wypożyczalni e-booków. Projekt dawać ma możliwość wypożyczania dowolnej ilości książek za stałą, roczną opłatą.

Amazon: sprzedajemy więcej e-booków niż książek w twardych oprawach

Dla rynku e-booków to z pewnością ważna informacja. W każdym z trzech ostatnich miesięcy sprzedaż elektronicznych książek przewyższyła sprzedaż papierowych książek w twardych okładkach, a różnica w ilości sprzedanych sztuk stale się powiększa, poinformował koncern Amazon.

Przewiń do góry