Internet Marketing Summit 2010
Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa
Search Marketing Week to najprawdopodobniej pierwszy w Polsce tak intensywny event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.
15 października 2009 roku, Warszawa W czasach, kiedy internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta. Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji „Nowe kanały e-marketingu”, podczas której zaprezentowane zostaną kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych.
Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego. Takie wnioski płyną z badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend. Reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7 proc. wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.
GE Bank Mieszkaniowy, korzystając z pomocy digital One, prezentuje w Internecie swój nowy produkt – kredyt konsolidacyjny. Promocja aktualnej oferty banku oparta została o banery, dla których koncepcję linii kreatywnej stworzyła agencja digital One. Na potrzeby promocji kredytu konsolidacyjnego GEBM opracowano, stosowny do założeń kampanii, zestaw form reklamy online w postaci kilku rodzajów banerów emitowanych
Prowadzone są rozmowy zmierzające do kupienia firmy FI Polska Sp. z o. o., działającej pod marka First Interactive Polska, przez K2 Internet SA. To pierwsza tak duża fuzja na rynku polskich agencji interaktywnych. First Interactive w zeszłym roku zatrudniała 40 osób i była czwartą co do wielkości firmą na rynku. Obsługuje takich klientów jak Reemtsma,