e-point

Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez spółkę e-point i Mobile Institute. Dla klientów i sprzedawców nadaj jednak najbardziej liczą się relacje.

Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach więcej »

Wspólny projekt e-point i Amway nagrodzony

Główną nagrodę w konkursie International Project Management Association (IPMA) „Project Excellence Award Polska 2007” zdobyła platforma e-commerce zgłoszona przez e-point SA i Amway. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się podczas 21. Światowego Kongresu IPMA w Krakowie. Ideą nagrody Project Excellence  Award Polska jest popularyzowanie najlepszych praktyk project management w Polsce, a także promocja polskich rozwiązań w

Wspólny projekt e-point i Amway nagrodzony więcej »

e-point SA powołuje nową spółkę

Firma e-point SA wyodrębniła ze swoich struktur spółkę, której zadaniem będzie realizowanie projektów związanych z promocją w sieci Internet. Nowa firma prowadzi działalność pod znaną już wcześniej marką Point of View. Trzon nowej firmy tworzą osoby zatrudnione do tej pory w dziale e-marketingu e-point SA. Prezesem i współzałożycielem spółki został Mariusz Majewski, od blisko 8

e-point SA powołuje nową spółkę więcej »

Nowy portal ING.pl

W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content. Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej.

Nowy portal ING.pl więcej »

Toyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą

e-point SA uruchomił dla Toyota Motor Poland nowe rozwiązania internetowe, które umożliwiły zintegrowanie komunikacji marketingowej w relacji klient-dealer-centrala. Projekt obejmował: – wykreowanie spójnego wizerunku Toyoty w polskim Internecie; – zaprojektowanie i wykonanie mechanizmów do komunikacji pomiędzy potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami; – przeprowadzenie kampanii e-marketingowej informującej grupę docelową o możliwości korzystania z nowych, interaktywnych

Toyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą więcej »

Nowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers

e-point SA poinformował o zakończeniu prac nad serwisem internetowym dla Fujitsu-Siemens Computers. Nowy serwis jest kolejnym wdrożeniem platformy Active Content dedykowanej dla rozwiązań klasy „portal” i gwarantującej łatwość zarządzania dokumentami i aplikacjami. Zadaniem e-point SA było dotarcie do odbiorców biznesowych – potencjalnych klientów i użytkowników sprzętu Fujitsu-Siemens. Serwis zawiera pełne informacje produktowe związane z ofertą.

Nowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers więcej »

Scroll to Top