Easygo.pl

Wyniki finansowe za 10 miesięcy 2009 – EasyGo.pl i Wakacje.pl

EasyGo.pl i Wakacje.pl podsumowały wyniki swojej pracy po 10 miesiącach 2009 roku. Dynamika wzrostu sprzedaży internetowej utrzymała się na poziomie roku ubiegłego zaś w tradycyjnym kanale sprzedaży (Punkty Obsługi Klienta) spadła o 9 proc. Cała branża turystyczna może zamknąć ten rok spadkami na poziomie około 7-8 proc. Szacunkowe porównanie wyników sprzedaży internetowej trzech największych portali turystycznych w Polsce wskazuje na ponad dwu krotną przewagę EasyGo.pl i Wakacje.pl nad Travelplanet.

Wyniki finansowe za 10 miesięcy 2009 – EasyGo.pl i Wakacje.pl więcej »

LATO 2009 – analiza turystycznych wyborów internautów

Tegoroczne TOP kierunki to Egipt, Grecja, Turcja i Tunezja. Średnia cena 4824 zł. Najczęściej latano samolotami, wybierano hotele z 4 gwiazdkami i opcję pobytową All Inclusive. Klienci internetowi najchętniej sięgali po oferty Itaki, a najwyżej oceniali rezydentów i ofertę katalogową Ecco Travel. Dwa największe portale turystyczne w Polsce, EasyGo.pl i Wakacje.pl dokonały analizy zachowań i wyborów zakupowych internautów za sezon LATO 2009.

LATO 2009 – analiza turystycznych wyborów internautów więcej »

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w sierpniu 2009 roku

Blisko jedna trzecia Polaków dokonujących w sierpniu rezerwacji wakacyjnych przez internet wybrała oferty za ponad 5 tys. zł. Aż trzy czwarte wszystkich rezerwacji to wyjazdy w parach. Ponad jedna czwarta klientów z kierunków masowych wybrała Egipt, a jedna czwarta poszukujących wakacji egzotycznych Zjednoczone Emiraty Arabskie. Co dziesiąty klient wybierał oferty hoteli 5-gwiazdkowych, a aż siedmiu na dziesięciu opcję All Inclusive. Dwa portale turystyczne, EasyGo.pl i Wakacje.pl dokonały analizy zachowań i wyborów zakupowych internautów w sierpniu 2009 roku.

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w sierpniu 2009 roku więcej »

Scroll to Top