Easygo.pl

Raport EasyGo.pl: Turystyczne wybory zakupowe internautów w styczniu 2009 roku

Dobre wyniki sprzedaży ofert turystycznych w promocji „wcześniej tajniej”. Wzrost o 30 proc. w dynamice sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego i niewielki wzrost średniej ceny rezerwacji w tym samym okresie. To główne wnioski biznesowe wynikające z analizy ilościowej i jakościowej wyborów i zachowań polskich turystów kupujących swoje wyjazdy w internecie w styczniu 2009 roku.

Raport EasyGo.pl: Turystyczne wybory zakupowe internautów w styczniu 2009 roku więcej »

Wakacje 2009 bez kryzysu

Blisko 50 tysięcy propozycji na LATO 2009. Tak już dziś wygląda internetowy katalog portalu turystycznego EasyGo.pl z ofertami w przedsprzedaży typu wcześniej – taniej. W listopadzie ruszyła machina tanich rezerwacji i sprzedaży propozycji wakacyjnych na kolejne lato. Co ciekawe, mimo zawirowań na rynkach finansowych i masowych informacjach o kryzysie nasze wakacje kupione na kilka miesięcy

Wakacje 2009 bez kryzysu więcej »

„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl

Podczas piątkowej konferencji prasowej zorganizowanej wspólnie przez easygo.pl oraz fly.pl przedstawiciele obu spółek zaprezentowali swoje wyniki finansowe oraz prognozy na najbliższy okres. Według organizatorów pokazanie wyników finansowych przez inne podmioty z obrębu e-turystyki pozytywnie wpłynie na uwiarygodnienie rynku. Wynik easygo.pl z pewnością jest wynikiem, którym można się pochwalić. Po 9 miesiącach tego roku Spółka notuje

„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl więcej »

Zimowa oferta EasyGo.pl w serwisie skionline.pl

Kanada, Szwajcaria, Francja, Austria, Włochy, Słowenia, ale także Czechy, Słowacja, Polska, a nawet Hiszpania. 10 krajów, setki regionów i blisko 112 000 ofert dla aktywnych narciarzy i snowboardzistów dostępnych od ręki. Taki wachlarz propozycji przygotował dla użytkowników serwisu skionline.pl portal turystyczny EasyGo.pl. Rusza zimowa współpraca partnerska obu witryn internetowych. Serwis „narty” w portalu EasyGo.pl, do

Zimowa oferta EasyGo.pl w serwisie skionline.pl więcej »

Samoloty w EasyGo.pl

Półtora miliona złotych do końca roku. To plan minimum nałożony przez właścicieli na startujący właśnie projekt internetowej sprzedaży biletów lotniczych w portalu turystycznym EasyGo.pl. Gdańska spółka realizuje przyjętą wcześniej strategię, rozwija organizację i mnoży dochody. Za dwa lata chce stać się w kraju czołowym graczem w sprzedaży biletów lotniczych w Internecie. Uruchomienie sprzedaży biletów lotniczych

Samoloty w EasyGo.pl więcej »

Scroll to Top