eGovernment

Polski eGovernment

Polski eGovernment na poziomie lokalnym nie jest jeszcze w pełni ukształtowany – wynika z badania I-Metrii nt. oczekiwań obywateli i przedsiębiorców wobec serwisów internetowych urzędów miast, którego wyniki opracowano w postaci raportu pt. „eObywatel”. Taka sytuacja – zdaniem analityków firmy badawczej I-Metria – spowodowana jest niewystarczającym zrozumieniem możliwości płynących z pełnego wykorzystania Internetu. Jednak stan […]

Polski eGovernment więcej »

Wyniki raportu Administracja publiczna w sieci 2002

Na przełomie marca i kwietnia 2002 r. zespół Internetu Obywatelskiego oceniał strony i witryny WWW ministerstw, urzędów wojewódzkich oraz urzędów marszałkowskich. Ocena prowadzona była według zaadoptowanej na polski użytek metody WAES (Website Attribute Evaluation System – Wielokryterialnego Systemu Oceny Serwisów Internetowych). Celem badania było upowszechnienie dobrych wzorów, wskazanie błędów i stworzenie podstawy do kolejnych ocen

Wyniki raportu Administracja publiczna w sieci 2002 więcej »

Scroll to Top