Europejscy marketerzy stawiają na Internet

Opublikowano: 21 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Spowodowało to znaczne zmniejszenie wydatków na promocję w mediach tradycyjnych – telewizji, prasie, druku. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność? Internet na plusie, reszta na minusie Zwiększenie inwestycji w marketing internetowy spowodowało 40%-owy spadek wydatków na reklamę …

Hanna LaskowskaEuropejscy marketerzy stawiają na Internet

IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Opublikowano: 27 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając do nich dwa kolejne. IAB …

Sylwester KozakIAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online