Eliza Łuczak-Hołowczyc

Czyste brzmienie Garniera po raz szósty

Rozpoczęła się 6. edycja coraz popularniejszej kampanii promocyjnej – „Garnier Czyste Brzmienie”. Na jej finał przewidziano wielką imprezę muzyczną, o miejscu której zadecydują sami internauci. Kampania „Garnier Czyste Brzmienie” promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. Tradycyjnie już centralnym miejscem akcji jest Internet, a konkretnie

Czyste brzmienie Garniera po raz szósty więcej »

Piraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO

Agencja REDage przygotowała grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu – “Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”. Zastosowano w niej nowoczesne mechanizmy wyświetlania obiektów trójwymiarowych, wciąż bardzo rzadko spotykanych w grach online. – Realistycznie odwzorowany świat w trzech wymiarach, doskonała dynamika obiektów i zastosowanie sztucznej inteligencji. To nowa jakość w dziedzinie

Piraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO więcej »

Scroll to Top