Eliza Łuczak-Hołowczyc

Agencja REDage dla marki Lavazza

Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.

Czyste brzmienie Garniera po raz szósty

Rozpoczęła się 6. edycja coraz popularniejszej kampanii promocyjnej – „Garnier Czyste Brzmienie”. Na jej finał przewidziano wielką imprezę muzyczną, o miejscu której zadecydują sami internauci. Kampania „Garnier Czyste Brzmienie” promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. Tradycyjnie już centralnym miejscem akcji jest Internet, a konkretnie …

Czyste brzmienie Garniera po raz szósty więcej »

Piraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO

Agencja REDage przygotowała grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu – “Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”. Zastosowano w niej nowoczesne mechanizmy wyświetlania obiektów trójwymiarowych, wciąż bardzo rzadko spotykanych w grach online. – Realistycznie odwzorowany świat w trzech wymiarach, doskonała dynamika obiektów i zastosowanie sztucznej inteligencji. To nowa jakość w dziedzinie …

Piraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO więcej »

Przewiń do góry